Denna underbara känslan...

ja! helg...så fort killen kommer hem då e det helg. Saknat honom massor! Ja på vardagarna e det ju i princip bara hej, hejdå o godnatt. Denna helg ska vi sitta o organiserar planeringar om våra framtid! Låter rolig...haha.

Vi kör en bus dag idag..jag o barna...trodde att jag skulle slippa blir smittade av deras förkylningar denna gången men nopp...så idag e vi hemma. Lagar god soppa gör jag redan nu...köttet o det måste ju blir mörr eller hur man nu säger.

Har en känslan att det e ngt. jag glömd men nåväl det  kommer jag väl på strax....


viss e dessa coola...till lillemannen kanske o ett par likanade till killen=)
Kommer inte ihåg priset men Adidas e ju billigare än de andra märkerna...
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0