FÖRNEDRAD!!!

Var o provade på brudklänningar igår med mamma, bror o hans flickvän. Gick så bra men när vi kom till den andra affären som ligger...vasaplatsen...tror jag..blev jag o min mamma bemött på det förnedraste sätt nånsin! Ut kom en kvinnan i 45 årsålder..ingen hej eller så. Jag fick frågar mig fram  om de hyr o säljer brudklänningar o om de hade i min storlek...hon frågade kort..jaha vem ska har den?!!! Jag var det ju...sen sade hon med bestämt röst...JA! Jag kan säga med detsamma att hyra kan du inte göra, det finns inte inte chans eller ens möjlighet till det..FÖR DU ÄR FÖR KORT!!!! oki..svarade jag...ja kan du visar mig de som ni säljer då...hon drog fram någrar klänningar som folk REDAN har bokat till sitt bröllop..sen sa hon att DU får de köpa MEN det får du göra efter jag har hyrt ut de FÖRST!!! Jaha vad vill du har för de då...tjaaa får ser ca. 5000 spänn vill jag har för brudklänningen...FY FASEN hur kan man vara så otrevligt o så kort hugget mot folk. Fan! jag vet att jag e kort men hon sade det flera ggr o på så otrevligaste sätt.!

Ja vi åkte iaf. till VIP efteråt som ligger nära götaplatsen o där hittade jag en klänning som jag sedan får syr om efter mina mått o sådär...o dessutom var de hur trevligt som helst...Att det kan vara så olika på olika stället...

Konstig nog mår jag inte dåligt av detta bemötande...om det var för tio sedan skulle jag säkert kommit ut ur affären gråtande men efter mina 26 år så har jag faktiskt mött en helt del jävliga människor...tycker att det så synd att man inte kan vara trevligare mot varandra...

Glad e jag idag iaf.! Solen skiner så härlig ute o killen e ledig till helgen med!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Petra

Stå på dig!!Tänk på att det är de människorna som har problem med något och inte du!!

För att de ska känna sig bättre måste de klanka ner på någon annan!!

Du är söt som du är!!

2009-03-25 @ 15:34:29
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/march/goodiebagtavling-varde-cirka-20-000-.html#comment



Jag har startat en riktigt grym tävling - en goodiebag värde hela 20 000:- lottas ut! Skulle var riktigt kul om du ville vara med och tävla :)



Ha en fin kväll!

2009-03-25 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0