kalaset då...

skymtar dukningen här...var så nöjd med det...kom på idén att virlade in besticken i servetten (ingenting nytt) sen lade jag in de i blomkrukor som jag har gott om...glaset fick står blivid tillsammans med vackra blommor...vi dukade i vardagsrummet...gästerna som kom var familjer...synd att Jimmys föräldrar stack så tidigt...direkt efter MATEN! Ville inte ens vara med o dricka kaffe o tårta. Hans pappa skulle jobbar?....men jag tror dock att de kände sig obekvämt då det kom rätt många som han inte riktigt känner....synd! För alla som kom var ju där för Bella skull o det borde de vara så stolta över att det finns så många som älskar deras barnbarn...hoppas de kan stannar någolunda längre på vårt bröllop iaf! åtminstone tills vi har ätit bröllopstårta! Jag försöker övertal Jimmy att bjuda in några av hans pappa kompisar som Jimmy själv känner sen han var liten....jag menar om de känner några på bröllopet så kanske de skulle trivas lite bättre då det verka som de inte gärna vill konverserar med min familj och vänner....

Ja varför ska jag anstänga mig men jag VILL att Jimmy ska vara lycklig och det är han om hans föräldrar kommer och vill umgås med oss....vet att Jimmy säger att han inte bry sig men jag vill göra ett försökt till iaf.!

Nu har min blogg verkligen blivit ett klagoblogg=)...men roliga saker hoppas jag det blir nu framöver!


Några fick sitta på soffan men det gick nog bra ändå...nu syns ju inte de saker jag skrev om på bilden alls..
"papperduk" med Hello Kitty motiv..fr.Netto för bara 39 kr!...o machande pappertallrikar, servetter o muggar...(20 kr/st)
Billigt o bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0