låga siffror...

det e ganska rimlig att mina bloggläsare e alltid låg på fredagar o helger för då man hittar på ngt. kul ist. för att sitta framför burken...;) Jag själv e dålig på att updaterar på helgerna....

Idag vet jag inte vad vi ska hittar på...eller jo dan börjar med samtal till A-kassan..haha ja en himla tjat om det, jag vet. Men det har blivit en rutin numera...tar ju en timme att komma fram...återigen har de inte fått in mitt ANDRA arbetsintyg som jag skickat in...ja va säger man...kan ju inte gör ngt. annat än att skratta åt det...tja så nu ska jag skickar in mitt tredje då...i en stort enorma gigantiska kuvert som man bara inte kan missar....o ja jag kollade så att addressen var rätt...femtals gånger...nåväl...that´s live!


lillemannen o jag på Hornbach för nån vecka sedan...då de hade pirat, prinssesa tema eller så..
den enda vi såg var en som var utklädd till sjöjungfru med knallrosa peruk a la dragqueen...

=)

Kommentarer
Postat av: Sophy

haha d e faktiskt tvärtom för mig :P

2009-03-06 @ 09:47:22
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag kolalr mest bloggar på vardagarna då jag är online hela dagarna från jobb :)

2009-03-06 @ 09:52:53
URL: http://peggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0