ljuva livet...

mannen e hemma så  nu kan jag får en minut framför burken...sista inlägg för idag för sen blir det sängen för mig..e så trött i huvud idag efter allt ringande. Fick iaf. tag i alla som jag vill får tag på så nu e det väntande igen. Ja that´s life! Sitter o smuttrar på kaffe Milea...ljuvlig gott. ja det e väl det som gör att jag inte kan sova om nätterna.

Imorn blir det en sväng till torget igen...e så sugen på morot juice! När jag bodde hemma tvingade mamma oss att dricka dessa äckliga juice flera gånger i vecka..för vitaminer o sådant o numera älskar jag de..snacka om konstig craving...

Ja hörrni...hörs imorn!


visst e dessa småkundvagnar söta! oj! vad har Bella i handen....
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0