Middag på ikea...

Blev middag på ikea...gött! Sen passade vi (jag) att plocka med mig servetter o de vanliga sakerna...hur lugnt o skönt som helst. Va extren lite med folk....det märks att det e lågkonjuktur o det. Förr så e det alltid packat oavsett dag, tid eller datum. Fyndade hem massa tallrikar som vi ska har till bröllopen. Vill inte har plasttallrikar precis. För den stugan vi ska hyra finns  bara bord o stolar. 9 kr /st kostar de så bra kap då vi själv behöver nya tallrikar o har ju en tendens att förbrukar de lätt fort...nästan gång ska jag spanar efter glas o assitter...visst kan vissa tycka att de verka knäpp att köpa så många men med facit i handen så vet jag att det går åt. Jag e verkligen världens klumpigaste person...tappa minst en tallrik varannan vecka..typ!



Sjävklart fastnade vi på barn avdelningen...




Kommentarer
Postat av: Netha

Myspys på ikea.. =)

2009-03-05 @ 20:37:42
URL: http://neeeta87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0