vårkläder...

oj nu får jag nog beställa hem de vårkläderna som jag skrev om förut till barna...var ju riktigt fint o soligt då jag hämtade barna fr. förskolan. Tösen svettades en del under sin vinteroverall samt fleecejackan som jag tjatade på henne att hon ska har då hon e ute MEN idag behövde den diffinitive inte! Ljusare blir det ju oxå...härligt! Satt o planerade med mamma förut allt gott vi ska lagar till helgen....smasken med mammas hemlagad mat!

Tösen får vila en stund så snart ska jag väcka henne annars blir det sent ikväll...lillemannen e ju pigg då han var nyvaken vid hämtningen. Nu står han  o flörtar med sin mamma här bredvid så jag får går o mysa lite med honom.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0