Äntligen har bebisen kommit!!!

Ja inte våran..våran har ju kommit för länge sen..haha..utan en vän till oss...De har en pojk sen innan o önskade sig en flicka (jo jo det spelar ingen roll utan en frisk osv.) men i af. fick de som de önskat! Hur söt som helst. Jag var snabbt o shoppade massa söta kläder till lilltösen. Oh! så massa söta. Känns så sköj att jag i vanlig fall kan shoppa både pojk o flickkläder. Men det var ett tag sedan jag var i bebis avdelningen.

Solen skiner fortfarande. En snabbis med grillning hann vi med så nu e vi hemma o "chilla".

Killen ringde o bad sin far om en tjänst..blev blank NEJ! Dum av mig att förslog det från början. Vi ville bara att han skulle ringa till Citreon verkstad till oss o fråga om de kunde laga kylan som REDAN gått hål i. På "god will" (stavas så?) för våran bil e ju knapp TRE ÅR gammal! Ja, efter killens pappa låter mera "sträng" o vuxen..ja "gubbig" kan man väl kallar det...hihihihi medan killen min låter som en snäll ung kille (som han då är)....jaja men det e ju så...det går ju alltid bättre med någon äldre....visst måste ni väl har råkat ut för "ungdiskrimenering eller vad det nu kallas". Och andra sidan så tänkte jag eftersom de inte alls hjälpt oss med några förberedelse alls med bröllop så kanske han vill hjälpa till med ngt. annat iaf.......jajaja fel av mig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0