Besök...

Skulle får ett besök av en gammal vän men blev nu tvungen att ställa "om" den...lillemannen e sjuk o hostig o tösen verka med off...det e ju så..ena stund supervamt sen kan det blåsa kallt emellanåt...snuviga av pollerna e barna med..stackars busar...

Så idag blir det ännu en slapp dag hemma...killen smsa just o skrev att han har tråkig på jobbet...lite upp o ner e det där han jobbar...men imorn e alla vi lediga så jag tänkte vi skulle beger oss efter en smokingskjorta som killen ska har på våran dag...hoppas vi hittar en...med bra pris annars e jag tvungen att beställa hem en. Vill gärna slippa frakt avgift...ja så ser våran liv ut numera...mycket med bröllopet nu...det närmar sig!

En sak som jag äntligen bestämt mig e tårtan! Skulle ju har bröllopsbakelser först men nu blir det härlig choklad mandel tårta ist..med massa goa frukter till. Maten ska vi (mamma o jag) fixar själva...det kommer blir bra. Har hittar en bra meny som e lätt att göra. Buffé blir det. Hoppas jag får hem min underkjol till brudklänningen snart...så kan jag får klart klänningen i god tid! Nu e det bara lillemannens kläder kvar men det ska vi tittar efter imorgon med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0