Happy!

Jippi! Nu börjar mannens semester! Oh! En vecka kvar innan jag blir fru Karlsson! har verkligen inte varit nervös eller så..så som många tjatat o frågat mig om men nu har det faktiskt börjat kännas lite...ja inte nervös pirrig i magen eller så utan mer sentimental...

Underkjolen gjorde klänningen så STOR men det kör vi på! Satt o tittade o bestämde mig för vilka slags färg o blommor jag vill har till brudbuketten med mamma förut...SKÖJ!  Bella sover borta hos mormor o morfar igen..det har hon gjort de senaste helgerna. Glad att hon är så glad i de!

Var ju länge sen jag satte ut bilder...Liseberg premäir har vi ju redan avverkat...tur nog var det samma helg som de hade trädgård mässan. Var fullt med fina ting..o självklart shoppade vi hem massa fina blommor till balkongen. Sommarn e verkligen här trots det gråa vädret vi haft/har idag....

.


små grodorna tyckte Bella nog att det har blivit utjatat...dock tyckte pappa Jimmy att det var görrsköj..=)


Lillemannen var inte så förtjusta i attraktionerna men i allt annat gött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0