Dagens..

Blev mycket handlande idag..åkte först till jysk o kollade efter maddrass till våran säng o när man ändå var i närheten av Kappalh o Lindex så passade vi (jag) på att shoppa litet långärmade tröjör till tösen. Självklart hittade killen massa coola kläder till pojken med...o denna gången lät jag honom välja. Mat inhandlades på coop sedan blev det en svängd till Ikean efter hämtning av tösen fr. förskolan. Vi åt som vanligt på Ikea o avslutade med det goa chokladkakan som vanligt...onyttigt men ack så gott. En bäddmaddrass fick vi iaf med oss så hoppas på en skönare sömn inatt. En bisarr grej e att jag blev stucken av en geting...det e väl själva sättet som jag blev stucken som var bisarr...pekade på en bil för att visa killen o så blev jag stucken på underarmen (nästan vid armhålan!) o så hade jag bara på mig kortärmad.....ontttt gjorde det o det gör det fortfarande...själv gadden satt kvar o allt...

Ska natta familjen nu...ja jag vet så sent men idag blev det så...eller nästan varje dag blir det sent...så god natt god folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0