Flitigt!

Håller på med lunchen nu...duktig va. Det e så skönt att vara ledig. Men vardagen e oxå bra. Speciellt när man kan pyssla ihop som vi gör då jag komma att jobba endast tills kl tre hela hösten. Sen får vi ser hur det blir senare. Har en massa samtal som jag egentligen måste ringa för länge sen så idag måste jag göra det...¤suck¤...Lillkillen ligger o susar o tösen går runt o möblerar om här hemma (som vanligt).  
Jag har ju utsikt över Littaraturvägen fr. sovrummet o köket. Då ser vi hållplatsen oxå. De har ju byggt o flyttat hållplatsen så den e precis vid  våran parkering som vi oxå har utsikt över. Nu står det massa folk på hållplatsen o det känns verkligen som fredag. Eftersom killen jobbar denna helg blir det oxå en soft helg men jag tror nog att Bellas bästis Sofia kommer förbi o håller oss sällskap. Flickorna leker så bra ihop. Ja just det en kollega har fått sin efterlängtade bebis i tisdags så då ska vi kanske åka upp o hälsa på de..förhoppningsvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0