Framsteg...

Pengarna fr. bilen ska vi ha själva...killen e bestämd denna gången o struntar i hans föräldrar...STOLT känner man sig efter allt peppande o tröst o stöd åt honom...so finally våga han står på sig. Samtidigt jobbig....ja ni vet ifall de ringer o sånt tjafs....men asch! det tar vi då...helgen e här så jag ska njuta extra mycket för måndag e det åter till jobbet igen.




Bangkok my hometown....helt crazy stad men jag älskar det! Man måste verkligen vara född o bor i Bangkok för att förstå förtjusningen av staden...man rekommenderar ju inte turister Bangkok men som sagt jag älskar staden...det finns allt o som tur är älskar Jimmy det med. (ca. 9 miljoner människor bor i Bangkok=som hela Sveas befolkning med andra ord)
Snart åker brorsan o hans tjej ner...vill oxå med=(

Kommentarer
Postat av: Petra

Så bra att han står på sig..

Jag kom på att vi kanske kan åka ner till Thailand över nästa sommar i typ 2 månader, J kan ta Neos dagar och jag kan ta bebisen, vad tror du?? Är det dyrt över sommaren???

2008-08-15 @ 17:25:30
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0