God natt

Så fort augusti kom så försvann värme. Känns som hösten står o väntar runt hörnet. Märkte att det blev mörk fortare nu men det kan ju bero på det tråkiga vädret med. Men det e lätt mysig ändå...slipper känna att man måste iväg o bada bara för att man ska passa på när det e varm o sånt. Idag var det första dan för tösen...hon börjar i en ny avdelning.. ingen småbarnsavdelning länge. Tiden går fort fort fort! Har tagit det lugnt idag. Handlade lax till middag...den blev super o så enkelt att tillaga. I eftermiddag softade vi med ny film som vi köpte med hem tidigare idag....kom inte ihåg namnet nu men barnfilm e det iaf. Imorn har vi blivit bortbjudna till killens mormor som bor en hållplats fr. oss. Hon e sååå snäll jämför med hennes barn! Nej! nu ska jag rycka upp mig o tar bort allt dåigt energi som jag har fått nu på sistone. Positiva tankar o mycket kärlek o såklart skratt förlänge livet!

God natt folks!

ps. länken till namnsmycken kommer inom snart framtid..jag lovar. Ska bara fixa en grej först.
(tröttis igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0