Godingar!

Snart kommer killen hem...saknar honom...kändes som om vi har varit från varann i evigheter. Veckan som har gått har vi så gott som bara saagt hej o hejdå. På måndag ska vi hämtar hem våran ny Bettan. Ska blir skönt att sitta i sin egen bil. Vi har ju kört runt med en kompis bil i en vecka bara..skulle låna brorsans bil men den blev tvungen att lämna in på reparationer. Som tur  var fick vi låna en stor volvo fr. en vän då han själv har företags bil. Tur att man har vänner som ställer upp. Så resten av månad blir det torra nudlar o knäckebröd..haha nej skoja bara så farlig blir det förhoppningsvis inte.

jo jag vet helt förnuftigt bil e det väl inte då man har två barn o en hund men vi tyckte att vi behövde inte mera...då jag kommer att har bilen (när jag får mitt körkort...hopefullly very soon) o killen kan bara tar cykel till jobbet. Om han e riktigt snäll får han en moped (vi hade en men sålde den förra månad)...jojo löjligt men det e kul med moped o billigt för oss då killen jobbar en kvart hemifrån.

 
En sånt hade killen...stackars han blev tvungen att sälja den då vi behövde extra cash till lagningen av bilen (den gamla jobbiga volvon)...så nån gång i framtiden när jag har råd ska jag överraskar honom med en ny moped..han förtjänar det verkligen då han har offrat o kämpat så mycket o har aldrig nånsin bett om någonting plus att han aldrig klagar på nånting...lycko jag som har en sånt karl!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hallo!!

Vad skönt det kommer bli när ni båda har körkort, eller hur??? Man känner sig fri som aldrig förr!!

Hur jobbar du nu då??

2008-08-24 @ 11:29:21
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0