Godmorning götet!

Självklart dog kameran när jag skuelle just laddar ner bilderna..hihihi. Barna susar fortfarande. Ringde o sade till förskolan att tösen kommer senare. En av Bellas fröken på den gamle avd. har börjat jobbar på den nya avd. p.g.a det vanliga orsaken är att det fattas personal men det e bara bra. Hon var/är en av de som Bellas tyddes sig mest till så jag känner mig lugnare att lämna henne där. Ser fram imot fika hos killens mormor idag....eftersom jag inte har någrar släktingar alls i Sverige så känns det rolig att hälsa på henne. Hon e så goa, lätt att prata med o förståendig.

Ha en bra dag hörni!

 VIll tatuerar mig o jag vet precis vad jag vill har men det e inte den här på bild...tyckte att den ser gulligt ut bara. Liten tatuering ska det vara. Onödig va=?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0