Hej hopp!

Tiden har verkligen gått undan idag....lämning o hämtning på förskolan...diverser saker som jag handlade med fr. torget...rengöringsmedel till ugnen ¤usch¤ o andra smått o gott. Hur kom det sig att vovven e så duktigt hemma o när han e ute e han helt galen..tur att han e liten ännu för om han var en stor hund hade jag verkligen inte klarat av honom. Valpkurs nästa!
På lördag blir det förhoppningsvis Ullared! Vill egentligen inte för pengarna som vi fick fr. bilen ska ju egentligen går till en ny bil men jag har ingen självkontroll som sagt.....blir nog en helt del byxstrumpor, strumpor o sånt till barna...e ju billigare där...ska ska ska låta blir att köpa onödiga saker men när man väl e där så existerar ju inte det ordet.

fetslig va! tänkte bjuda mina föräldrar o bror o hans tjej på kräftskivan till helgen. (ursäkta soptunnan på bardisken..lillemannen här hemma älskar att rota i den nämligen)
 
tar tre betala för två såklart..den tredje invigdes Bella idag.


Lillegubbens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0