Hus med trädgård...

med mysiga stora altan/trädäck vill jag har.... tankar går till huset hela tiden men det blir nog inte det förän ett par år för oss. Jag vil så gärna bor kvar i området...bra kommunikation o nära till allting men med det hus priset som vi har här i Backa kan man köpa dubbel så stort o nyrenoverat utanför Ggb....det lutar mot Nol...jättefina hus o området. Men man vet aldrig jag hinner ju säkert ändra mig tusen gånger tills vi har råd att köpa ett hus.




Ett sånt hus vill jag har..lagom för oss o så älskar jag när köket e
helt öppet o i direkt anslutning till vardagsrummet.  Men huset ska vara i vit eller annat ljusare färg.
Drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0