Idér till bröllop..."vill har"

Dessa toner hade JAG tänkt mig....killen har inte mycket att säga om egentligen...han bara nickar fin till allt jag kommer med...det e bra!



Vi/JAG vill har ett bröllop som e ganska intim med våra familjer o vänner...vill o ska absolut inte bjuda de man e "tvungen" att bjuda bara för att göra någon glad..typ kusiner eller mostrar man inte träffat på flera år.  Allt ska vara enkelt o inte för "pjåkig". Vill har en simpel klänning som man kanske kan använda den flera ggr. Satsa heller på en god middagbjudning med allt tillbehör för max 30 pers än 100 pers o halvgjort om ni förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den andra buketten är min favorit..Håller med dig, bara de man VILL bjuda ska bjudas, det är ju liksom ens egen dag, eller hur?

2008-08-25 @ 08:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0