Jag målar o målar.....

Drog med family till Ikea tidigt på morgonen idag...köpte äntligen vitbets som jag ville ha till min byrå, skorhyllan o Bellas klädskåp..Jag har ju tänkt o skrivit här på bloggen för länge sedan att dessa skall göras men tiden går o går o ingenting händer men idag när Bella kom o väckte mig vid 8 o jag då tittade ut o såg hur molnigt det var så kom den där pyssel känslan över mig=)...Det e ju inte lika roligt då det e soligt för då vill man ju ut o bada. Men idag blev den dag jag kom igång. Blev just klart med skorhyllan...fick göra de i olika omgångar. Bebisarna tar ju tid. (bebisar= Cevin, Bella o Killen).
Köpte även med litet diversa saker som man som alltid så onödig plockar med sig. Ljus, torkade doftande blommor, servetter o sånt.
Fick en försenad present fr. en vännina igår. En vit klänning som jag tänkte invigas idag då jag trodde det skulle vara stekhett ute men den fick vänta. Söt e den iaf. Sommarn e förhoppningsvis ej slut ännu. After rain come sunshine (i hope).

Over and out for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0