Lunch!

Det e redan lunch då jag skriver första inlägget...wokade nudlar med färs o grönskaer e det som gäller nu....klart att jag ska göra en allderes lättlagade thai recept till dig Petra! När jag lagar mat ska ska det går snabbt! E ingen sånt där som måste göra allt fr. grunden. Numera finns det så mycket färdiga "hjälpmedel" som man bara slänger ihop på någrar minuter. Bra tycker jag!

Får ser om jag ska beger mig till Ladan som ligger på andra sidan gatan med barna sen. Vill inte gärna tar ut de i det stekheta värme nu då jag vet att vi komma att göra många utflykter till helgen. Tänkte iså fall efter kl tre då solen kanske inte e lika hett. Killen ska har sin semester i september (då han helt enkelt inte orkade slåss om ledighet under sommarn med de andra desperata gubbarna på jobbet). Känns skönt då jag kommer att jobba tills kl. tre med. Eftersom lillmannen icke fått dagisplats ännu så då blir killen hemma med honom hela hösten..halvtid..så kommer jag hem vid halv fyra...skönt! 

Vill så gärna har körkort nu...kommer att tar för automat...har egentligen ingen problem med manuellt men jag tycker att det e bekvämast plus vi kommer alltid att skaffa oss en automat bil...jo visst va onödigt när man nu ska tar körkort så kan man lika gärna tar för manuellt men jag orkar inte...e helt enkelt för lat o bekvämt av mig...

Happy sunny day folk!

 
pic for u Petra!
ännu mer lockande att åka ner eller hur=) 




 

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, gud vad härligt det ser ut!!!

Jag vet vad du tänker Suvisa, att det är jobbigt det där med kökortet, jag trodde jag skulle lägga av flera gånger, men nu i efterhand så är det SÅ värt det!!! Allt går så mycket snabbare och smidigare med bil och så behöver ju inte Jimmy vara privatchaufför längre ;-)

2008-08-01 @ 16:37:39
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0