namnsmycken...

oh! så som jag gått o tänkt o väntat på de. Ville har namnsmycken med barnens namn på. Hittade en som gjorde det fyra gånger så billigare. Såg att min söta vän P hade beställt fr. en annan oxå billigt dam som har supersnygga namnsmycken men hon har inte den modell jag vill har. Beställde fr. min "dam" för två månader sen men sånt tur som jag alltid har så var de slut men nu hade hon fått in de igen. Längtar efter de...hoppas det går fort men enligt hennes sidan så skulle det tar ca. två veckor! Jaja den som ¨väntar på ngt gott väntar ju som sagt aldrig för länge.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Kan du inte länka eller skriva namnet på hemsidan som smyckerna finns på.

2008-08-04 @ 13:58:02
Postat av: Dazzel

Min lilla Oliv - Fina och prisvärda namnsmycken!

2009-03-02 @ 17:30:02
URL: http://www.nogg.se/minlillaoliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0