Nyttigt!

Känner mig stolt då jag o Bella åkte iväg nu på morgonen o simmar/bada. Det var gött. Många barnfamilj va det med men det var lagom många om man säg så. Råkades på en gammal "handledare" som jag hade då jag gjorde mitt allra första arbetspraktik inom arbetsförmedligen. Så kul...tänkte just på henne nu i veckan o hon sade det samma (om det nu var bara för artighets skull vet jag inte=) men roligt var det iaf. Jag trivdes så bra på den avdelningen o vi blev så "nära" då jag var med då hon hade sin möhippa...sånt handledare e roligt att ha. Efter praktiken fick jag t.o.m vikariet där men blev ju lätt så snart därpå  med Bella bus sen blev det annat o annat o annat som dög upp efteråt så det var ju fyra år sedan man var där o hälsade på de. Jag e dessutom oerhört dåligt med att hålla kontakt med folk.....men till ngt annat nu...jag o killen har tänkt så länge på att gifta oss men det blev ju aldrig av! Så nu ska jag banne mig tar o bestämma ett datum o allt. Tänkte på till nästa vår...så ALLT HJÄLP  o råd e välkommen....Petra?=) o eftersom alla som jag känner (väldigt begränsad) e sambo med sina resp. så det e verkligen inte många som jag känner som är gifta. Vet ju inte alls vad man ska börja eller hur....har spanat på en ganska oki restuarang i närheten hemma som skulle kanske passa till middagbjudningen....så vi e verkligen i det där "ide´" skeddet än så länge...

Kommentarer
Postat av: Petra

I´m your help baby, you know it!!!

2008-08-24 @ 18:01:11
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0