Soft...

softar i sägen med lillemannen som susar bredvid mig...tar det lugn denna helg...skönt....förra helg var vi o åt på restuarang La sombrita (tror jag det heter)...fotade ej maten för den var så gött så vi kastade oss över det ...bokstavligt...beställde in någrar förrätt...friterade bläckfisk o kyckligspett..Oh! så goda bläckfiskar har jag aldrig ätit...o så tog jag lamn till varmrätt som var så goda...vet inte varför jag berättar detta NU men det bero nog på att jag börjar nog blir hungrig här..hihi...Bella e med mormor o morfar så jag ska nog tar o röja lite i hennes rum sen...har redan packat ner ett stort bag fullt med hennes gossedjur o saker som hon aldrig leker med.

   
det var näst intill folktomt då alla var nog inne i "stan" då det var kulturkalas o det var perfekt för oss... (Bella i sin dunies dress..hon älskar den o hon får...de e så fina o tuffa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0