Sunday

Blev inte så att vi åkte o hälsade på bebisen igår..paketerna e redan snyggt paketerad..nåväl en annan dag får det blir...Satt o ritade med barna förut..jag älskar att rita, teckna o måla. Det e så avkopplande.  Strax kommer killen hem sen ska vi ev. övningköra lite om han orkar. Behöver komma ut..har inte vart utanför dörren idag än...inte ens på balkongen. Vill så gärna åka till Astrids L:s värld men e det sånt här här väder det ska vara framöver så blir det nog inte av.

Over and out for now!

 lätt oki va...

 
igår på väg till torget..sjyst vagn va...antingen så gillar man det eller så hatar man den....ville ha en vagn som sticker ut o det tror jag att jag fick...ska köpa en likadant skötväska sen...en emmaljunga scooter e det. Vagnen köpte vi i april...tror jag....minne o jag går icke ihop.

 t.o.m muggarna poserade fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0