Update...

oki igår hade jag absolut noll strykan att sitta framför datorn men idag slutade jag en aning tidigare plus att lillemannen vaknade bara en gång i natt....jag har haft tur..hittils då båda mina barn sover nästan hela natten undantag e när de e förkylda eller nån ny tand på väg eller så då kan det blir lite gnäll men sällen att man behöver stiga ur sängen...går fort över men när man e van att får sova hela natten då kan avbrottet kännas dan efter...nog om det...men jösses e det höst nu då..ska strax går över till en annas favvo sidan o beställa en höst jacka...har en ingen jacka som är långmodell om man säger så..



en sånt blir det men i svart! en röd e läckert men jag kör med en klassisk småbarnsmamma svart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0