Luciatåg- check!

Då var det avklarat...oh så fin de sjunger...min Bella var försiktigt som vanligt..hon e verkligen inte den som tar för sig..bara hemma. O så hann vi med o pyntade granen igår. Jimmy köpte hem en mini varient. Vi körde en riktigt gran förra året o året innan i plast...så iår ville jag har en vit julgran men tänkte att det blir nog "to much"...men en liten kom Jimmy hem med..fr. Hornbach såklart. Gulligt blev den men önskar nu att vi hade tagit en större ist. Men egentligen så e det bra med en liten då barnen e där o drar o dekorerar om hela tiden! Så nu står den uppe på våran barbyrån....jo så blev ju lillemannen sur på ngt. igår o vad gjorde han då....han drog ner hela baletten som fanns på soffbordet. Mina nya cult såklart! En av ringarna gick sönder...siggen tur att inte hela ljushållaren....den buse....

Idag blir det kanske jul lunch på jobbet...om jag orkar dit så att säga. Gick ju upp innan tuppen idag...de flesta e ju ändå min familj..haha...så det gör ju inget om jag inte dyker upp idag med tanken på att vi komma att fira julafton tillsammans snart. Ska strax fixa jonsson..så gött...äter alla det? Det e det bästa näst intill gravad lax på julbordet tycker jag....

So long!







Glad lucia?



efter lussande fixade jag en mysig frukost till mig o barna....framför Bolibompa...


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0