no inspiration...

 hemma o tar hand om sjuka barn o man...i går natt/morgon vaknade lilleman gråtande fr. 4 - 6.30...misstänker växtvärk....Bella hade någrar sånna här nätter när hon var mindre..massage o massage o gungande var enda utväg....stackars de små...o nu ligger han i min famn o e varm igen! Nu har allt pågått i snart tre veckor....Först bella sen cevin sen jag o nu jimmy o så började allt igen vecka efter vecka....jäkla feber o förkylningar. Önskar att jag kunde tar allt själv än mina små darlingar..

Imorn ska jag jobbar på tvätten. Blir nog sista gång där...kan ni fatta att det finns jättemånga som vill köpa stället...det e ju ändå en bra koncept. Sveriges första enda miljömärkt tvätteri. klart många nappar men nu fick vi veta sanningen eller det vi har länge misstänkt att våran platschef o försäljare ska behålla kundskretsen själv o leta efter nån tvätteri som vill tvätta för de o sedan delas vinsten på 50/50....De j_vlarna rädda sig själv än företaget. Den största anledningen e att de vet inte hur man jobbar i en tvätteri då de hittils haft tur o bara suttit på arslet o snackat skit hela dagarna medan de anställda sliter i hjäl sig....ha! säg jag bara DE TROR att det e lätt...vet själv hur tuff det e då det e eget företag o måste tar hand om allt själv....men jag tror stenhård på att det man gör i livet får man bara tillbaka...dåliga människor kommer nån dag att får tillbaka allt skit de har gjort....

Jag e glad över att jag har min blivande sambo som alltid stötta mig o att vi har fått två underbara barn tillsammans..det bästa jag gjort i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för din uppmuntran, ska vi ses i dagarna???J är hemma ända till 8 janiaru och den 4 flyttar vi för gott!!

2008-12-19 @ 22:19:48
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0