vila...

efter en helt vilande verka det blir bättre...and drogs! jag e antimedicin i vanlig fall. Biter heller ihop än att tar någrar receptfria värkmediciner. Men denna gången gick verkligen inte. Tack Panodil! Ska strax skicka iväg Jimmy för att hämtar mitt paket som jag beställt fr. Ellos...i love ellos...har spanat in lampa till vardagsrummet o nu var de på rea. Ville självklart har en vitt men testa på en flerfärgade en. Tänkte att allt annat ska ju ändå vara i vitt...en vågad färgklick mitt i smeten...hoppas att det e den som har kommit...beställde hem ett o annat julklapp oxå...


en sånt vill jag har men det blev en multi (flerfärgade)


en sånt fick det blir..rea 695 kr ord. 1799 kr
fast jag såg att de sålde en likadan på Hornbach..oxå för 695 kr
så ellos tar ju absolut ett överpris fr. början...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0