Arbetslös!

jaha då åkte vi in till akuten i dag för att kollade upp lillemannen som fick hög feber inatt o total hes i halsen..men allt e bra igen.fick världen trevligaste sköterska som berättade att just iår så sitter de flesta förkylningar i halsen.ja ni förstår säkert..orkar inte drar hela baletten...

Idag kom högsta chefen in o jag hade redan känningar att det inte var bra då vi fick reda på inte för länge sen att de lade ner hela anläggningar i Frakfurt (stavas så?) MEN stortsatsa på nytt anläggning i Köpenhamn..jaja tyskar ni vet..men nu kom de på att de kanske måste lägga ner hela Fred butler AB i hela Svea...med tanken på att vi i Gbg e den enda som gått med vinst o skött sig bäst e det verkligen j_vligt att vi oxå måste blir drabbade för anläggningarna i Sthlm o Malmö inte klara av att hålla en sånt tempo som vi i Gbg....så nu blir väl dags att ger sig in i jobbsökande smeten snart igen...allt e inte säkert men jag vill har back up ifall att.....det roliga e att  min brors söte flickvän rekommenderade mig till ett förskolan där hon jobbar på för ett tag sedan till hennes chef...de behöver tolk till någrar thailändska barn o deras mamma....jag har inte tagit det så allvarlig men ska nog ringa upp denna rektorn på måndag o höra efter lite....det skadar ju aldrig..eller hur....sambon tröstade med att han lova att försörja mig med om det nu krisa..hahaha med mina shopping vanor så blir than vungen att jobba dubbel pass eller så får jag helt enkel sluta o shoppa...haha blir nog det sist nämnde...

Finns det hopp så finns det en vilja/tro/framtid...hur säger man nu igen....jaja har en trevlig helg iaf!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0