drömmar...

va så trött igår så när huvundet mötte kudden så slocknade jag med en gång...drömde en massa konstiga drömmar inatt som då gör att jag e så trött...vissa nätter då man inte drömmer eller inte kommer inte ihåg vad man har drömt har jag märkt att det e då man e som mest utvilad...med åren har jag faktiskt kunna kontrollerar då jag drömmer att försöka vaknar upp då man drömmer mardrömmar...konstigt låter det va men det e sant...

Till ngt. annat..idag ser det ut att blir en solig dag...sitter o tittar ut genom köksfönster...det e fortfarande lite mörk men ingen frost på bilarna iaf....det e så tråkig då sambo jobbar helg..känns inte att man e riktig ledigt då...viss e jag med mina barn men man vill ju oxå umgås med hela familj...sambon har ju jobbat på Hornbach i snart 5 år! Ändå så blir man väl aldrig van att han jobbar varannan helg...

fr. i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0