god morgon lördag!

Satt o myste..haha myste framför datorn i tre minuter med en kopp morgon kaffe så hörde jag att det var  någon som klättrade ner fr. sängen o så var det lilleman....en av miljoner saker som jag älskar med mina barn att de e så glada när de vaknar <förmodligen som många andra barn>....ser ju som små vuxna människor när de trippa ut fr. deras rum sen bara kommer o sätter sig bredvid mig på soffan..Idag tänkte jag röja lite i de två rum..barnens...byta gardiner o sånt. Vill kunna tar bilen o handlar lite klappar men så har jag ju inte körkorten..ÄNNU!...måste läsa om teori igen då den förra har gått ut p.g.a min seghet...so long!


Jag kan diska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0