Godmorning sunny sonday!

Ännu en bra strålande dag! skulle på ett barn maskerad fest igår men det strulade sig m. skjuts o sånt så vi blev sittande hemma hela dan! Fast det var nog bra ändå då barna behövde verkligen vila upp sig efter en hektiskt vecka...senare på kvällen fick vi besök av bror o hans söte flickvän. De hade som skrivit innan varit en månad i Thailand. Oj! så mycket saker VI fick. Jag fick bl.a. en äkta sötvatten pärlor armband..det e ju mycket billigare där nere..så den ska jag har när jag gifter mig i maj..längtar..bild kommer....OCH så bestämde vi att vi SKA åka till Thailand antingen augusti eller september nästa år...e så gladdddd. Brorsan o hans flickvän vill betala en biljett till barna o så ska mina föräldrar betala den andra...sen ska sambon föräldrar oxå hjälpa till med våran biljetter!    Så glad i min familj just nu!  Så det största o viktigaste vi behöver göra nu till resan e att spara spara o spara till fickpengarna!!!! Tänker vara borta i en månad då.....jipppiiiii!!!!!


I bakgrunden är det havet...Koh Chang...


Bella var så liten då....tiden går så fort...två år sedan vi var där sist...

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, vad härligt det låter, jag hoppas på att vi kan åka någonstans vid jul, att det finns någon billig varm resa...

2008-11-02 @ 10:59:01
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0