hej svejs!

Ha! ingen bloggande sen i torsdag....sambon tror att jag e sjuk eller nått men man har ju inte haft nån lust precis...att sitta framför burken... ha ju haft jour i helgen o som tur var var det endast två hoteller som hade tvätt....puh!

Pratade just med mamma som e nere i värmen...var nyfiken om det bolaget hon åkte med denna gång om den var bra o det var den tyvärr inte! Direkt flyg till Puhket fr. Landvetter...de har aldrig varit med om att man måste köpa drickor o divs. förfriskning på plan förut...det ingick alltid oavsett hur mycket man ber om det...även alkohol om man nu vill har ett glas vin eller nått (tänk varmvatten till vällingen). Det flyg bolaget de flög med heter Thomas Air. Sen fick de betala ytterligare nästan 5000 bath=1300 kr för övervikt då man får tar med 20 kilo i bagage men eftersom de tog inrikes flyg vidare till Bangkok med en av thailänska inrikes flygbolag som bara tillåter endast 15 kilo...hänger ni med....slutsats blir att vi kommer inte tar denna direkt flyg då service o maten inte var värda nått....det e e super viktig då man har barn med...de flygbolag som jag tycker e bra e bl.a. KLM, Thai airs(om man inte e thailändare för då behandlar de dig som om man jobbar på nån bar...ja thailändare behandlar inte varann alltid så bra men om du e turist då e de nästan gud!)...jag blev behandlade sådär då jag talade engelska med de (flygvänninor).


Dessa thailändska barnfilmer o godisr fick vi av bror o hans flickvän fr. thailand..


Äkta sötvatten pärlorarmband fick jag...det finns ju sååå många olika kvalite o dessa var inte så dyra...ska har den till bröllopen tänkte jag..längtar...


Fina väskor med hänge i isten som ser ut som elefant..en rosa o en grön...


En helikopet (leksak=)fick Jimmy! Gissar om han blev glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0