Jakten efter den perfekta julklappen!!!

Jag har alltid önskat mig denna kakfaten fast i rosa..fasiken att man inte slog till då de sålde sånna förra julmarknad på Liseberg. Dessutom tog de det lilla varienten för under 100 lapp t.o.m om jag inte  minns fel. Ska snart beställa hem..tror blir antingen en vit eller blå till brors flickvän som julklapp...tror inte att hon läsa min blogg..kanske..sen ska jag själv köpa en rosa till mig själv! De hade alla sorters färgen på favoritsaker hemsidan men icke rosa! Men skam den som ger sig. Har för mig att jag har sett sånna sälja någonstans..ska bara minnas först var.


249:- för den stora o 139 :- för den lilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0