jul shopping

ja det ska verkligen börja i tid...iår! Sambon e sjuk o lillemannen med så idag åkte jag en snabbis till jobbet för att dela ut uppgifter till mina kollegor som fortfarande efter två år på sitt jobb inte vet vad som ska vara klart innan o så vidare....tänker så mycket på vad jag egentligen vill göra framöver. Kanske e stort för mig att utvecklar i det företag jag jobbar i nu men jag känner mig att jag vill har mer...det e så typiskt mig...ett tag jobbade jag som kock...barnskötare...servitris...ett tag ville jag jobbar med resor o sånt MEN känner idag att jag gärna vill tar någrar kurser i nån spa o hälsovård...tar nån nagelskulptur kurs o lära mig att fixa naglar kanske? låter sköj iaf.

Kommentarer
Postat av: Petra

Det låter precis som jag :-D

Fortfarande ingen aning om vad jag vill bli....

2008-11-18 @ 12:03:44
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0