Julen e här!

Ännu en 1.a advent o jag saknar advent ljus....spanade in en fin förra vecka på Inside butik men som vanligt så hann jag aldrig shoppa den...igår var vi på Liseberg...hua! så blöttt! det regnade hela den tiden vi var där...allt e precis som vanligt men tomten besökte vi aldrig...nåväl kanske nästa gång om vi hinner iår så att säga....var vrål hungrig igår efter lisebergs besök så vi gick över o beställde hem thaimat med hem...o som vanlig var det en besvikelse..jag e så lat så jag orkade inte laga själv o varje gång vi beställer hem så hittar vi alltid något fel...att man aldrig kan blir nöjd..haha

Jo mamma o pappa kom ju hem fr. sitt thailand besök i lördags o snacka om klänningar Bella bus fick...oj det e verkligen nästan nästan bättre att åka dit själv...så fina saker vi fick....så snälla de e!

So long!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0