Lyx bröllop?

Helgen kan startar fr.o.m nu!....ja ja som jag gång på gång skrytsam nänmde i min blogg så jobbar vi ju med stora hoteller i Gbg...o denna helg e riktigt spännande då det e den där bröllop i stan som det stått i tidningar om o glatt talade om i radion...nån tjej fr. gbg som ska giftar sig med mångmiljonären..ni vet... det roliga för min del e att vi tvättar för Elite Park Avenyn o Avalon...de två stora hoteller mitt i smeten som vi tror att många bröllop gäster kommer att bor....oxå Gothia Towers med....så idag började det droppade in pampiga aftonklänningar o smokingar som endast skulle blir pressade...kan lika gärna vara till någon annan fest men det e sällan vi får in kläder för endast pressning...

Bröllopet verka vara så stort...undrar hur det går till...eller hur e det i en sånt fest...har jag alots of money blir det bröllopfest på Heaven 23....där det faktiskt har varit någrar stycken som har haft sina bröllop där....man kan ju alltid drömmar eller hur=)



Jag ändrar mig...i Disney land vill jag gifter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0