Morn morn..

Skulle ju iväg med bilen till service idag så kom vi på att jag lika gärna får vara hemma med sovande barn o galen hund än drar med de till en kall garage...tur det...så snart ska jag göra barna sällskap som vanligt ligger de i våran stora säng men det e bara mysigt att ligger som sardiner under natten..haha ..Blir nog en super trött tant ikväll så risk för dålig update igen kanske...o så under lunch idag ska lillemannen får göra mig sällskap på jobbet då Jimmy ska till hälsokontroll...tur att mitt jobb e fullt med flexibelitet eller hur man nu uttrycker sig....ha det!


Jimmy o min bror i söndags då de bytte till vinterdäck..brrrrrr siggen väder det var...
tur att de är lätt så proffsigt på det nu så det gick blixtnabbt..denna gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0