Överskott energi!!!

det finns verkligen gott om här hemma. båda barna springer för fullt...siggen tur att grannen nerdanför oss e lätt sjyst fast jag vet att de gärna snacka runt bakom ryggen på oss men det bjuder jag dessa pensionärer på...men gött kommer det att känna då den dan vi äntligen kan flyttar till ett eget hus där barna får springa runt o väsna så som småbarn gör...det e så härligt att höra deras skratter..jag blir så tårögd varje gång...

nu till dagens bitterhet..hahaha. jag jobbar med en världens bästa tjej som e ensamstående med två stora tonårdöttrar..hennes stora enorma negativa sidan e att hon e så FALSK...pratar s k i t om alla..speciellt chefer..fjärska för varennda en..tar åt sig äran,,,tjuvlyssnar...vågar inte står på sig men klagar om allttttt....JAG E SÅ TRÖTT på sånna människor..känns som högstadiet på nytt. Jag trivs bra att jobba med henne då hon jobbar verkligen bra men hon vill aldrig tar ansvar o hon ska alltid veta allting samtidigt.....jaja ville bara ventilerar lite. Vill har roliga kollegor i mina egna ålder...min plan för min framtid att en dag studerar vidare...ångrar mig än idag att jag tackade nej till att plugga på göteborgs universitet till förskolelärare för sisådär 6 år sen men hej än är det väl inte försent, eller hur...fast jag e så glad att jag kan vara den jag är idag tack vare mina underbara barn o speciellt min blivande man....en som inte bry sig vad andra tycker o våga står på sig o framför allt är lycklig med min allderes egen mini familj...

E på en sånna där sentimental känslor nu...misstänker att lingon vecka e på väg..hihiihi


Lillemannens favvo sysselsättning för tillfälle...o eftersom våran köksstolar e
så lätta så brukar han släppa runt de då o då...får alltid mitt hjärtat att hoppa den lille buse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0