so far so good..

ha röjt i hela hemmet hela förmiddag o lagat värsta frukosten..så nu ligger lillemannen helt utslagen nerbäddat i soffan. Ska strax byta gardiner i vardagsrummet oxå...har jag blivit gammal eller blivit helt stramt då jag föredrar vitt vitt vitt o åter igen vitt i alla rum! Jag e så trött på alla färger. Tycker att det är mysigt o härligt med vitt. En dag kom Jimmy hem o utbrast...oj va det ser ut som värsta hotellrum här...mission complete tycker jag=) Investerade i nya vita linne hiss gardiner o nya dock för dyra bäddsett o överkast till sovrummet så allt ska äntligen matcha varanndra MEN nöjd e man väl aldrig...så nu e jag i jakten efter nya sjysta bords/fönster lampor...ha inte haft tid  o ork att titta i affärer så det blir väl via nätshop som vanligt..e det nån som vet en bra sidan..som inte e allt för dyrt då..vita ska de såklart vara..

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha, jag är ju EXAKT likadan...Vill också ha vita hissgardiner, vart köpte du????

2008-11-15 @ 13:42:45
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0