Sura barn!

Min duktiga flicka slocknade idag redan vid halv sju..rekord! Men så har hon ju röjt mycket i förskolan..o sen nu innan dess med lillebrorsan...så nu sitter lillemannen under kökbordet o sura...där jag sitter o bloggar..han vill har kärlek o natti natti mys fr. mamma så då får jag säga god natt o sov gött till alla...förresten ska vi får barnvakt av snälle bror o hans flickvän till helgen...tänkte går ut o äta gött med killen då...kanske bio innan då jag har hela tre gratis bio biljetter liggande hemma som vi fick fr. jobbet som tack för allt slit vi gjorde då vi fick in en stor kund för inte så länge sen. Herregud sist vi var ute så ringde jag hem säkert fyra fem ggr under kvällen för att höra hur barna hade det o det slutade med att vi åkte hem redan kl. 11...så denna gången ska vi tar det lugn då barnvakterna ska sova över hos oss....

So long!


Bella mötte tomten...Liseberg 2006? hittade inga mappen fr. förra året...
Så på lördag ska vi dit igen..blir nog sköj bara det inte pissregna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0