Tipp tapp tipp tapp

Eftersom mitt smeknamn e Jip (thai) eller Tip som det har blivit så har alltid jul låten tipp tapp tipp tapp varit ngt. som min familj alltid retas mig med. Eller retas e nog fel att kalla det för men de förknipper det med mig iaf...o det tycker jag e så fin...så fin...

Oj va diverser papper jag måste leta fram nu då jag vet inte hur länge jag kan jobbar kvar....så synd egentligen då jag nästan kommit till ro med att kunna spenderar min framtid i den företag...nåväl det gäller att blicka framåt!

Min grannen ovan e verkligen av ovanlig sort...hon klagar på alltttt o häromdan kom hon ner o ringde på flera flera ggr på dörren o frågade om det e våran väckerklockan som ringer kl. fyra på morgonen...ohhh jag orkar inte vara trevligt mot den människa mera....vi har ingen väcka klocka...lillemannen gjorde sönder den för flera månader sedan...vi använda oss av mobilen o så går vi inte upp mitt i natten...men denna människan bara babbla o babbla på att man kunde ju sänka ljudet o sånt....nu e hennes sovrum inte på samma sidan som våran utan det e en annan granne mitt i mot henne som har sitt sovrum bredvid hennes sovrum o de jobbar som taxi chafförer bägge man o fru....nu säger jag inte att det e de..inte för att jag fick syl i vädret (säger man så?) utan hon babblade ju på....hon e ensamstående med sin pojk som jämt ser bittra ut...det e stark att vara ensamstående men man har ju inte rätt att går runt o klagar på allting...o det e inte första gången hon klagar på nått....

o så nu klagar jag på henne..hihihi..känns bättre nu efter min rörliga inlägg..som vanlig...



Blött besök på Liseberg igår...ursäkta posen..det var inte så sköj i regnet som jag trodde..hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0