GUACAMOLE...

Jag e fast i guacamole...kan inte leva utan avocado numera....lunch tips idag blir falukorv i ugnen med gårdagens köttfärs sås över det o till sist ost på såklart...testade att köpa hem rivna ost med vitlök smak men vad händer då vi kom..ja spårförsvunnen/glömde i rullbandet? Så det fick blir vanligt hushållsost men det tror jag blir bra....ska fixa kallt sås till....bild o recept kommer strax....

Satt o skrevde en massa bitterheter om....vissa personer förut men ångrar mig o skakade av mig de då den person e värd att blir nämna i min fina blogg o för mina fina läsar vänner....vi ska vara glada ju...julen e snart här....

JO! måste tipsa om en butik på bäckelbol stormarknad..tror den heter INSIDE...butiken bredvid Bauhuas...de har så fina produkter från Cult o andra fina heminredning saker o så var de plånbok vänligt oxå....



En sånt ska Cevin får..tror att de kostar 139 kr.


Kommentarer
Postat av: Petra

Det måste jag kolla...

De är dyra Cultsakerna annars!!

2008-11-19 @ 13:53:31
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0