Totally "kaos"?

Ja det där med uppror i thailand var ju inte skoj.....tycker synd om alla som e inblandade...o alla de som e beroende av turister....deras inkomst o allt...o Mina stackars föräldrar e ju nästan fast där...tur i oturen så flyger de tillbaka till Svea fr. Phuket som ännu inte blivit ockuperad av idioterna....men de blev tvungna att tar bussen fr. Bangkok till Phuket o det innebär 13 timmar i en buss! sedan 11 timmar flyg hem.....oj jojojjoj....tänkt om man hade med två småbarn med på en sånt resa....

Annars e jag sjuk igen...halsen gör ont o allmän illamående..¤suck¤ livet e trist ibland...men hej snart e det jul o iår ska vi får besök av min brors flickväns mamma...hänger ni med....Oh! snart blir det säkert en sånt där jul med massa barn o släktingar fr. vänster o höger som ska samlas till jul....jo....så dan innan afton ska vi ju till killens föräldrar....yey (not)..vi frågade om tiden o hon skulle funderar ytterligare på det! men fasen det e ju bara hennes egen son o barnbarna o jag då...hur svårt e det att planera egentligen....fy nu ska jag inte vara bitter men fasiken så svårt att inte blir med dessa människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0