What to wear?

Den 13 nästa månad ska vi har julfest...efter om o men fick vi höra igår att först ska vi till Hotell Clarion Odin vid gp huset o tar fördrink sedan förflyttar oss till Stars bowling o efter det promenerar ända upp till Elite park aveny för julmiddag....det tror jag att våran försäljare som har anorndnat detta då han har kontakter med dessa hotellerna (ja jag har ju nämn att vi tvättar för så gott som alla hoteller i Gbg)...så det e bra med kontakter. Detta blir min första riktiga julfest ever! Har ju ätit julmat då man jobbade i förskolan men där var typ varsin plats tallrik med lite ost o bröd typ! Med tanken på att nästan hela min familj jobbar på samma ställer så känns snarare detta som familjemiddag fast more fancy...tänkte mig en snygg svart klänning men med tanke på att vi komma att bowla så blir det ngt. mera anslappnad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0