Frånvaron....

ja jag har ju varit ifrån bloggande någrar dagar men med mörkret kommer även mina sega period...ännu segare då. Barnen behöver uppmärksamhet då det känns att sambon har verkligen tagit den stora lasset....kom  på en idé att jag ska går upp hel tid o låta killen vara hemmapappa...han e så grym. Han fixa frukost till barnen..sedan lämna Bella på förskolan...sen hem o fixao dona....fixa lunch, handlar mat, hämtar Bella fr. förskolan..hämtar mig fr. jobbet...SEN åker han o jobbar tills kl. 20.....Jag beundrar honom så mycket attt han orkar med o e så jäkla duktig o dessutom så klagar han aldrig på ngt....förutom två barn att konka med så har han alltid med våran vilda galna hund med sig då vi inte kan lämna honom själv.....så världens tur har jag som får vara tillsammans med en sånt man som står ut med mina humörsvängningar med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0