Härlig..

med en no stress dag..bara vara o tar det lugn...fast vi har ju varit uppe med tuppen idag. Bella kom o försökte väcka mig..mamma mamm vakna..solen skiner ute o så petade hon lite på mina ögon o försökte öppna de med! Den buse! Tur att lilleman e en sjusovare som mig då. Det har varit si o så med bloggande på sistone. Har inte tänkt på det så mycket..andra saker kommer ju först. Men det e kul när man kan går tillbaka i arkivet o tittar på vad man hade för sig o det. Jag e ju ingen dagbok skrivare men att blogga e kul tycker jag.

ja just det i fredags blev vi ju bjudna på snittar o champagne...synd att jag inte hade kameran med mig...så "trevliga" o goda snittar..kanske till bröllopet? Tänker ringa de på Bel parc snart igen ang. maten o sånt. Vill kolla på lokalen o smakar på maten som vi tänker ha...tänker köra på stort med tre rätter middag o det men så kostar det ca. 500 kr per pers. Men så ingår det ju allting med...vet inte riktigt än...tänkte på snittar o kaffe med för ca. 200 kr per pers. Då kan jag ju bjuda mera folk..som man vill bjuda så klart. Vill ju åka till Thailand nästa år man har ju inte lust att betala 30 000 kr för bara maten precis. E det ett måste att bjuda gästerna på "mat"? =) hoppas på bra väder då iaf. för min bröllop klänning e super tunt...hihi


sånna här bröllop bakelser ska vi har...fast kanske inte som dessa på bild men liknande...tycker det e rolig..allt ska vara så otraditionell som möjlig hahahaha

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, tack kära du!

Vi hade buffé som vi köpte själva..Ett budgetbröllop, din mamma som är så duktig kanske skulle kunna hjälpa till lite??!!

Är tråkigt att lägga för mycket pengar på mat tycker jag...

2008-10-18 @ 17:10:58
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0