hejsvejs

satt o skrev en massa saker igår då lillemannen fick för sig att knappa på en massa så allt försvann...finns antagligen kvar i arkivet men det var ju gårdagens händelse så det e väl ingeting jag orkar knappa o fortsätta att blogga med. Idag hann det med en snabbt shopping på allum då man skulle ändå hämtar upp en sak o springa in på apoteket o det. Var o kikade på bebis avd.ohhhhh himmel va beslutångest man hade....tusen söta saker till flickor...små ssöta dress o tuffa bodies o stuff. Man får ju en längtan efter ett tredje barn...men så ville ju lillemannen att mamma..bara mamma...ska konka runt på honom..då blir jag snabbt än blixten påminn att det e nog mer än underbart att bara har två busar att stojja med...men men man vet ju aldrig...=)

Äntligen har mannen fått upp mina tavelhyllor...ville ha vita men killen protesterade...nånting ville han oxå bestämma..hahaha..man kan ju låta de tror det ibland....så nu har vi tavelhyllor nästan i alla rum....jag älskar de tills jag kommer på ngt annat iaf....

Kommentarer
Postat av: Petra

Och jag ÄLSKAR att det finns massa fina tjejkläder...

2008-10-23 @ 07:09:29
URL: http://pinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0