Late update...

Har hänt så mycket galet o dumma saker på jobbet som gör att jag börja mår dåligt men efter hemkomsten o närhet av mina barn har jag kommit fram till att jag STYR mina egna val o jag är en tjej som står på sig och är duktig på det jag gör o har väldigt lätt att lära mig nya saker och många människor känner sig hotad av det MEN som tur e så finns det människor som känner att de kan får stöd o hjälp av mig. För jag ställer upp o hjälper till om man fråga mig.....så nu har jag ryckt av mig allt dåliga energi o ska fylla mig o peppa upp mig själv med bra saker ist. Jag är lycklig att jag har en sånt bra karl! o mina fina barn som ger både tar o ger mig energi=) Man ska uppskattar det man har...för fasen det finns så många människor i världen som har det mycket värre än mig. Så då så nu har jag fått det av mig iaf!

Livet e för kort för bitterheter! Fortsätt blicka framåt!



Livet e som en gunga..ibland går det upp o ibland går det ner men allra bäst är när jag får vara med dig.....Jimmy min blivande man........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0